BEACONOMIST 40: Knowit, Accenture och Doberman och sju andra framtidsspanar
LEDARE
* ”Min trendspaning”
TREND
* KNOWIT: ”Människa och maskininlärning ökar 2018”
* ACCENTURE: ”När Amazon etablerar sig fysiskt är det viktigt”
* CONTENTBYRÅERNAS VD: ”Konkurrensen ökar inom content&rdquo
LEDARE
* ”Min trendspaning”
TREND
* KNOWIT: ”Människa och maskininlärning ökar 2018”
* ACCENTURE: ”När Amazon etablerar sig fysiskt är det viktigt”
* CONTENTBYRÅERNAS VD: ”Konkurrensen ökar inom content”
* ACAST: ”Riskkapitalet uppmärksammar podden”
* DOBERMAN: ”Tech-branschen som världsförbättrare ifrågasätts”
* THE AMAZING SOCIETY: ”Metoo tveklöst störst spotlight 2017”
* VR-KONSULTEN: ”Fler headset når konsumenterna”
* IoT-CHEFEN: ”Tända och släcka lampor har förlorat charmen”
* SPOCKS: ”Platt påsmetat content funkar inte längre”
* INFLUENCERS OF SWEDEN: ”Tourns rättegång ger fingervisning”
* Miltton och Glory Days på rekryteringsoffensiv
Per Wallentin, Mattias Boman, Madeleine Bäck, Tove Blomgren, Linda Hörnfeldt, Maryam Ghahremani, Tobias Franzén, Patrik Hansson, Robin Danehav, Anders Visell,
SAKER
* Knowit, Accenture, Storymark, Swedish Content Agencies, Doberman, Acast, The Amazing Society, Vobling, Indentive, Spocks Family, Influencerns of Sweden
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.