Risifrutti blir Risitutti
Kampanjen är ett samarbete mellan Orkla och Bröstcancerfonden. Orkla marknadsför förpackningarna i utvalda magasin och på utomhustavlor och sociala medier under budskapet Kolla en extra gång. Under kampanjperioden kommer de namnändrade förpackningarna att stå jämsides med de vanliga i butikerna
Kampanjen är ett samarbete mellan Orkla och Bröstcancerfonden. Orkla marknadsför förpackningarna i utvalda magasin och på utomhustavlor och sociala medier under budskapet Kolla en extra gång. Under kampanjperioden kommer de namnändrade förpackningarna att stå jämsides med de vanliga i butikerna.
– Vi hoppas att kampanjen ska få stort genomslag bland kvinnor och att det ska få en tankeställare och känna efter en extra gång så att de kan känna skillnader i tid, säger Orklas presschef Margareta Lantz.
Byrån bakom kampanjen är Satchi & Satchi.
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.